Arany középút: kereken 400 lóerős lett az új BMW 540i
A 6 hengeres turbós benzinmotorban találtak még némi extra teljesítményt és nyomatékot a fejlesztők.
A 6 hengeres turbós benzinmotorban találtak még némi extra teljesítményt és nyomatékot a fejlesztők.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a megújult 5-ös BMW zöld rendszámos plugin hibrid kivitele, mely az ígéretek szerint akár 55 kilométert is képes tisztán elektromosan suhanni.
A bajor gyártó új zöld rendszámos modelljei a korábbinál szerényebb teljesítményűek.
Az újdonság néhány centiméter híján már olyan hosszú, mint az 5-ös BMW.
Az újdonság meghajtásáról egy 3 literes benzinmotor és egy villanymotor gondoskodik.
A bajor gyártó német üzemeiben a jövőben már csak villanymotorok fognak készülni.
Ha kell, a nyugalom négykeréken gördülő szigete, és ha kell, akkor mindent letaglózó dízelmozdony. Mindennel együtt belefér egy komplett család. Ráadásul a teljesítményéhez képest szinte semmit sem fogyaszt. Csak győzzük kifizetni a vételárát.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
Átrajzolt első- és hátsó résszel, valamint modernizált technikával érkezett meg Magyarországra a felfrissített 5-ös széria, melynek alapmodellje legolcsóbban 14,75 millió forint ellenében vezethető haza.
A modernizált technikával támadó középkategóriás szedán hazai alapára 14,75 millió forint.
A digitális kulcs személyre szabható és bárkivel egyszerűen megosztható.
Magyar designer vázolja fel számunkra, hogy milyen lenne a BMW 5-ös széria legsportosabb modelljének Touring kivitele.
A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
Nagyon megy, korrekt a fogyasztása és méretes a csomagtartója ennek az új bajor családi autónak.
A ráncfelvarrt 5-ös sorozat non-plus-ultra kivitelének leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
Ez az új családi autó alig 3,6 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A bajor gyártó felfrissített típusa mostantól csak és kizárólag lágyhibrid hajtással készül.
A bajor gyártó középkategóriás szedánja frissített külsővel és modernizált technikával támad.
A bajor gyártó a jelek szerint elérkezettnek látja az időt népszerű középkategóriás szedánja ráncainak felvarrására.
Az új tulajnak lesz vele némi munkája, mindenesetre úgy tűnik, hogy ezzel az oldtimerrel megéri foglalkozni.